Livrare si retur
Livrare
Metodele de livrare sunt:
- GLS - Gratuit
- DPD - verificare colet - 35 ron
Timpul de livrare depinde de disponibilitatea produsului si a marimii dorite. Va rugam sa consultati disponibilitatea pe pagina produsului, dupa selectarea marimii.
Produsele care au disponibilitate in stoc "Timisoara", se livreaza in termen de 24-48h lucratoare, iar cele cu disponibilitate in "Depozit Extern" in termen de 3-10 zile lucratoare. Termenii de livrare pot varia in perioadele aglomerate.
Retur
În cazul în care mărimea produselor comandate nu se potrivește sau pur și simplu v-ați răzgândit, aveți la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a returna sau schimba produsele comandate. Schimbul se poate efectua doar daca produsul dorit la schimb are cel putin aceeasi valoare cu cel achizitionat initial. Inainte de a inregistra un retur, va rugam sa cititi cu atentie instructiunile referitoare la procedura de retur. Mai multe informatii gasiti pe pagina Termeni si conditii. Inregistrarea unui retur telefonic, prin email sau prin alte mijloace presupune faptul ca persoana a citit si este de acord cu termenii si conditiile site-ului www.outsole.ro.
- Produsul trebuie să fie însoțit de ambalajul original, accesorii.
- Produsul trebuie să fie nou, nepurtat, în aceeași condiție în care a fost primit, cu tag-ul de autenticitate cu inscriptia "OUTSOLE VERIFIED AUTHENTIC" atasat. Produsul trebuie sa se afle in starea in care l-ati primit, sa nu fie deterioriat si sa nu prezinta urme de uzura sau folosire (precum cute, urme de praf pe talpa exterioara sau cea interioara, etc). Produsele care prezinta urme de uzura nu vor fi acceptate pentru retur.
- Va rugam sa impachetati produsul cu ambalajul original si toate accesoriile acestuia in cutia de carton pentru livrare primita de la noi sau intr-o alta cutie de carton inainte de a il sigila cu banda adeziva. Nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original sau produsele care au fost introduse doar intr-o punga sau hartie.
- Formularul de retur se poate descarca aici. Acesta trebuie completat in intregime si plasat in cutie. Lipsa formularului va duce la intarzieri in procesarea returului dumneavoastra.
- Costul returului va fi suportat de client, mai putin in perioadele cu promotii speciale (Retur Gratuit). In momentul de fata, returul este gratuit. Daca se doreste un al doilea retur pentru aceeasi comanda (spre exemplu se schimba produsul initial cu alta marime, care apoi se doreste a fi returnata), clientul va suporta costurile de transport.
- Contravaloarea produselor returnate va fi rambursata prin transfer bancar dupa receptionarea returului si verificarea produselor, proces care poate dura pana la 14 zile lucratoare.
Cererile de retur vor fi transmise prin formularul de contact sau prin email la adresa info@outsole.ro. In cazul in care un retur nu este acceptat, clientul va trebui sa achite costurile de transport tur-retur.
Produsele achizitionate de persoane juridice nu pot fi returnate.